Mar 10, 2014

Instagram

Just wanted to say that I started a makeup-themed instagram, if you want to follow it ;P
I felt so silly posting lots of makeup-pics and tagging the shit out of them on my personal ig-account because of the amount of followers that arent interested in that sort of thing, so.. Here's my makeupgram! @Confusionmakeup
Im not sure is a good name, but it's easy to remember .. Or something. I did not know what to write in the description either, so that feels a bit silly... uh.. Oh well. It's up. And I will be posting some older pictures for the time being, and some looks that dont make it onto the blog might show up. Iduno. Stuff. Heh.


Tänkte bara berätta att jag startade en instagram med sminktema, om ni vill följa den ;P
Jag kände mig så fånig med att posta massor med sminkbilder och tagga skiten ur dem på mitt personliga id-konto för att större antalet följare inte är intresserade av sådant.. Så.. här är mitt sminkagram! @Confusionmakeup
Jag är inte säker på om det är ett bra namn, men det är lätt att komma ihåg.. Eller något. Visste inte riktigt vad jag skulle skriva i info-delen heller, så det känns rätt fånigt atm.. Öh ja. Den är uppe iaf. Kommer posta lite äldre bilder för tillfället, och några sminkningar som inte kommit upp på bloggen kommer nog att dyka upp. Jag vet inte. Saker. heh.