Nov 16, 2010

Rockabilly bodybuiler




Jag tänkte lite igen på den där 40s-stylen, och kombinerade den antagligen med lite nutida rockabilly. I en röd pennkjol med röda lackpumps. Fick ingen bara bild på det så skippar det.
Det var ett test med lösögonfransar också, som gick mindre bra. Men det syns förhoppningsvis inte allt för mycket.
Inget jätteavancerat smink, så blev inga closeups på det heller. ^^
Globlinje, lite ljustljust guld och liner. Rouge och läppstift.

Har ni sett hur mycket muskler jag byggt upp förresten?

Appropå muskler. Jag har väldigt länge stört mig på min skärm. Har en så kallad "burk".
16 tums låda. Skitliten. Alldeles för mörk trots att inställningarna är på max. Suddig som fasen dessutom, man blir halvbild bara genom att titta på den.
Vi har en till 16 tums låda i rummet brevid. Som är mindre i burkstorlek trots samma skärm.
Det har tagit mig aaaalldeles för många månader. Säkert två år. Men äntligen har jag bytt de två.
Det är som att sätta på sig glasögon. Jag ser faktiskt något på skärmen utan att kisa!
Jag kan redigera mina bilder utan att springa till den andra datorn för att se om färgerna är rätt!
Musklerna i sammanhanget binds till att burkarna är jäävligt tunga.

Tjarå!