Dec 4, 2013

Kaylee

I have wanted to do so many looks these past days, and I have some new stuff to swatch, but I have been waiting for my new camera to arrive! :D
So it finally arrived today, and while I was figuring it out, it got dark outside. Typical. Hopefully I can manage to get some pictures tomorrow, cause I have to tell you.. If I have to go one more day without touching these new makeup things, I'll explode.
Until then, I'll have to leave you without any makeup, but a random shot of my little puppy Kaylee.
(I took this picture at random, just a testphoto without looking, so I didn't get her ears in the picture which is sad. But she's quite cute, eh? ^^)

Jag har viljat göra så många sminkningar de senaste dagarna, och jag har lite nya saker att swatcha, men jag har väntat på att min nya kamera ska anlända! :D
Så den anlände äntligen idag, och medans jag försökte klura ut hur den fungerade, så blev det mörkt ute. Typiskt. Förhoppningsvis så kan jag ta lite bilder imorgon, för om jag måste stå ut en dag till utan att få vidröra det nya sminket, så kommer jag att explodera.
Tillvidare så lämnar jag er utan något smink, men en random bild på min valp Kaylee. (Tog bilden helt random, bara ett testfoto utan att titta, så jag fick inte med hennes öron i bilden vilket är tråkigt. Men hon är rätt söt, va? ^^)