Nov 2, 2013

Toxic

My first makeup after a few days with no makeup what so ever. Did I tell you how much I love these lashes? I think I did. Yep. And this might be the first time this year that I actually edited my skin, because of such a bad case of breakouts. It's horrible. 

Min första sminkning efter att ha haft några dagar utan smink öht. Berättade jag om hur mycket jag älskar dessa fransar? Tror jag gjorde det va. Yep. Och det här kan vara den första gången det här året som jag redigerade min hy, pga extrem attack av finnar. Det är fruktansvärt.







Products Used
EYES
Milani Eyeshadow Primer
Urban Decay Vice 2 - Toxic, Derailed, Rewind, Habit, Dope, Prank
Jordana Fabu Liner - Black
Collection Dazzling Gel Liner - Le Freak
IsaDora Inliner Kajal - Blonde
IsaDora Build Up Extra Volume Mascara
Lashes: Grimas #120

BROWS
Stargazer e/s - Red and MUG e/s Bitten mixed with E.L.F Makeup Lock & Seal

LIPS
Milani Color Statement Lipstick - Naturally Chic