Nov 23, 2013

Inspiration!

I just recently realized how many awesome muas there is on instagram, how slow am I? One of them, nicknamed Marthamua, is a total inspiration. I want to recreate everything she does! I am not even half as good as her, but one can try eh? And yeah, brown brows. How creepy am I etc etc. ^^ 
Either way, this is the look I tried to recreate. The picture is link to her facebook page, but the makeup is'nt on there, I think? 

Jag upptäckte nyligen hur många fantastiska muas det finns på instagram, hur långsam är jag? En av dem, med nicknamet Martamua, är en total inspiration. Jag vill återskapa ungefär allt hon gör! Jag är inte ens hälften så duktig, men en kan försöka va? Oh ja, bruna bryn. Hur läskig är jag osvosv ^^
Vilket fall som helst, det här är sminkningen jag försökte mig på. Bilden är en länk till hennes facebooksida, men sminkningen fanns inte där, tror jag? 









Products Used
EYES
Milani Eyeshadow Primer
Fyrinnae Pixie Epoxy
Victorian Disco Cosmetics - Mage Quarter
Inglot - #439
Sleek Ultra Mattes V2 - Highness, Ink, Noir, Pillow Talk, Dune
MUG Gel Liner - Immortal
Lush Eyeliner - Fantasy
E.L.F Lengthening & Volumizing Mascara
Lashes: I-Envy by Kiss - Paparazzi KPE17

BROWS
Sleek Au Naturel - Nubuck, Bark

LIPS
NYX Soft Matte Lip Cream - San Paolo