Oct 20, 2013

The Pengiun Challenge Part 1 - Black & White

Man this first one was a paaaaain to do. I did about three makeups before giving up the advanced funny stuff and kept it simple with this.. graphic kind of... thing. My eyes where so soar, and my lenses kept bothered me the whole day after. Blah! ;P
Hope the other girls had a better start than me, I will be linking them through out the day!
Stargirlphoto
MadameNoire
Comaheart

Rackarns vad den första var ett helvete att göra. Jag gjorde ca tre sminkningar innan jag gav upp de mer avancerade, skojsiga sminkningarna och höll det enkelt med den här.. grafiska grej. Mina ögon hade så ont, och mina linser retade gallfeber på mig resten av dagen. Blah! ;P
Hoppas de andra tjejerna hade en bättre start än mig, jag kommer att länka dem utmed dagen!