Sep 26, 2013

Actual EOTD!

I rarely put on makeup, take pics, edit and upload on the same day so this is kind of unusual, haha. Trying to push myself to use products I don't use that often atm. It isn't going that well, but what the heck.
Also, Im trying different techniques with my brows, trying to figure out what colour and shape I really want. During the summer I grew kind of tierd of always having these full on red brows on days when I really did not want to. I still dont want brown brows, so I got kind of lost.. Maybe it will change now when its autum.
Im trying out some new camera angles too. Lots of news ;P

Jag sminkar, tar kort, editerar och lägger upp på samma dag så det här är aningens ovanligt, haha. Försöker använda lite produkter som jag inte brukar använda vanligtvis. Det går lite sådär, men vafan.
Håller även på att testa lite nya tekniker med mina bryn, försöker fundera ut vilken form och färg jag verkligen vill ha. Under sommaren så tröttnade jag lite på att ha skarpa klarröda bryn de dagar jag verkligen inte ville ha det. Jag vill fortfarande inte ha bruna bryn, så jag är lite vilse. Kanske ändras det nu när det är höst. Testar även lite nya kameravinklar. Mycket nytt ;P







Products Used
EYES
Milani Eyeshadow Primer
Urban Decay 24/7 Glide On Pencil - Freak (as a base, both on the lids and under the eyes)
Inglot - #30, #58
Sleek Ultra Mattes V2 - Fern, Pillow Talk
Urban Decay E7s - Beware
MeMeMe Cosmetics  Beat the Blues Illuminator - Oyster Gold
NYX Eye pencil - Emerald City
Eyeko Skinny Eyeliner - Black
IsaDora Inliner Kajal - Blonde
IsaDora Build Up Extra Volume Mascara

BROWS
Stargazer e/s - Red
MUG e/s - Bitten
IsaDora Eyebrow Styler - Transparent 

LIPS
Helen É Cosmetics Lipstick - Caribbean