Jul 10, 2013

Canasta Masta

 Im totally stuck in a The Nanny-marathon. Hahah. Im thinking about starting Blossom when Im done with Miss Fine. Glob that Fran has them leeeeeegs. Never thought I would be struck by leg-envy, but daaamn!
As you might guess, I havent got much to say about the look. I did like it though. Meep.

Jag är totalt fast i ett The Nanny-maraton. Hahah. Jag funderar på att starta Blossom sedan när jag är klar med miss Fine. Jisses den där Fran har beeeeeeen. Trodde jag aldrig skulle bli drabbad av ben-avund, men jävlar!
Som du kanske gissar, så har jag inte mycket att säga om sminkningen. Jag gillade den dock. Meep.






Products Used
EYES
Milani Eyeshadow Primer
Inglot e/s - #30, #504, #439
Sleek Acid - Neon Yellow
Urban Decay 24/7 Glide On Pencil - Freak
Makeup Geek Gel Liner - Immortal
IsaDora Inliner Kajal - Blonde
IsaDora Build Up Extra Volume Mascara

LIPS
NYX Soft Matte Lip Cream - San Paulo