Jun 8, 2013

All in, Balls out

Hiiiiiiii! (Read it like Alaska says it..)
This make up I went a bit out of control. Also I painted this at the end of May, so I dont remember what I used, sorry :/
Either way, I wanted glitter lips! Allthough it did not turn out great, I liked it with the black lips better ^^
(and I had the Nickelback song "Burn it to the ground" on my head while writing this, which might explain the title)
I used Makeup Geek Gel Liner in Immortal and Ia Mias Micro Fine Glitter in Hologram on the lips, that I know! And some random gloss.

Heeej.
Med den här sminkningen så tappade jag kanske lite av kontrollen. Och jag målade den i slutet av maj, så jag minns inte riktigt vad jag använde. Ledsen :/
I vilket fall som helst, Jag vill ha glitterläppar! Dock blev det inte så bra, jag gillade det med svarta läppar bättre ^^ 
(Jag hade Nickelbacks låt "Burn it to the ground" på hjärnan när jag skrev det här, vilket förklarar titeln)
Jag använde Makeup Geek Gel Liner i Immortal och Ia Mias Micro Fine Glitter i Hologram på läpparna, det vet jag iaf! Och lite random läppglans.









It was a bitch to remove, haha!