May 4, 2013

May the 4th be with you

Happy May the 4th everybody! ^^
This is what Im sporting today. Haha. The lips aren't perfect, but as Mr Confusion said when I complained a bit "Too cool to care". And I agreed ^^.
So its my version of Amidalas makeup. Since I was counting on wearing it all day, I didn't want the red spots on my cheeks so I made the decision of put them under the eyes instead ^^ And of course with bling and not ordinary red spots.
Also I paired this with some Leia buns, because Im a retard and want to mixed all of the characters in to one. Or because I used to wear buns a couple of years ago and figure I should start doing them again, yay!

Glad Fjärde Maj (arhem det blir inte lika bra på svenska) allihopa! ^^ 
Det här är hur jag ser ut idag. Haha. Läpparna är inte perfekta, men som Herr Confusion sa när jag gnällde lite om det "Too cool to care". Och jag höll med ^^
Så det här är min version av Amidalas sminkning. Eftersom jag tänkte bära det hela dagen, så ville jag inte ha röda prickar på mina kinder. Så jag tog valet att sätta dem under ögonen istället ^^ Och såklart med bling istället för vanliga röda prickar.
Matchade det med Leiabullar, för att jag är en retard och vill mixa alla karaktärer i en. Eller för att jag brukade ha bullar för något år sedan och tänkte att jag skulle börja göra dem igen, yay!








Products Used
EYES
NYX HD Eyeshadow Base
Victorian Disco e/s - /Flex, Wakka
So Susan 3 palette - Dark Brown
IsaDora Inliner Kajal - Blonde
Makeup Geek Gelliner - Immortal
IsaDora Build Up Extra Volume Mascara
Bling from eBay

LIPS
IsaDora Perfect Lipliner - Transparent Lip Fix
Illamasqua lipstick - Box
Also foundation/Concealer