Apr 15, 2013

Serious Feathers

I had burst of ideas on sunday, this was one of the two. Non of them turned out how I planned, but this one was the one I liked the most. I wanted to do a dirty, smudgy look with my feather lashes. But something else happened. Heh.
I failed to cover my eyebrows. They where better, but I painted on some black brows and regreted it. And took a makeup wipe to remove. So the glue and all the other stuff disappeared ;P

Jag hade ett upplopp av ideer i söndags, det här är en av de två. Ingen av dem blev som jag tänkte, men den här var den jag gillade mest. Jag ville göra en smutsig, skitig sminkning med mina fjäderfransar. Men något annat hände. Heh.
Jag failade med att dölja mina ögonbryn. Det var bättre, men jag målade på ett par svarta bryn och ångrade det. Och jag tog en borttagningsservett för att ta bort. Så limmet och allt annat försvann.

 Had to throw in the instagram picture ;P





Products Used
EYES
NYX HD Eyeshadow Base 
Makeup Geek gelliner - Immortal
the Balm Nude'tude - Serious, Sleek, Sultry
Lashes: Party Accossories (featers), Ardell Wispies, Depend #8, Depend Party #3, i-Envy by Kiss - Paparazzi  KPE17
Strazz from eBay

LIPS
Makeup Geek gelliner - Immortal
Ia Mias Micro Fine Glitter - Black Hologram

CONTOUR & HIGHLIGHTING
Sleek Face Form - Fair (Contour and Highlighting)
theBalm Nude'tude - Sleek, Sultry