Feb 9, 2013

Cold Dark Flesh

Ooooh what a gloomy title :')
Nah but ok. I did a brown smokey eye, and the brown was on the colder side. And I used a shadow named Flesh. Get it know?
I did record while I was doing this look! Im editing the video now so it will be up later. The video starts out as an "everyday" smokey eye, and then the "evening" smokey eye you see here.
I started out with Elite Intensity eyepencil in Secret Grey, which is an dark grey with lots of silver glitter, and then packed Paper Bag from Sleek Ultra Matts V2-palette over it. Blended it out with Flesh ^^

Ooooh vilken mörk titel :')
Nej en ok. Jag gjorde en brun sotning, och den bruna var av den kallare typen. Och jag använde en skugga som heter Flesh. Äru med?
Jag filmade faktiskt när jag gjorde den här sminkningen! Ska editera den strax så den kommer upp senare. Videon startar med en "dags"sotning och blir senare en "kvälls"sotning, som jag visar bilder på nu.
Började att använda Elite Intensity ögonpenna i Secret Grey, som är en mörkgrå med silverglitter, och packade Paper Bag från Sleek Ultra Matts V2 ovan på. Suddade ut med Flesh ^^




Products Used
EYES
NYX HD Eyeshadow Base
Elite Intensity Eyepencil - Secret Grey, Mysterious Black
Sleek Ultra Matts V2 - Paper Bag, Flesh, Noir
Peggy Sage Cake Eyeliner
NYX Slide On pencil - Jet Black
Wet n Wild Comfort Zone - Left Highlighter
Lashes: NYX - Miss Thirstee (El201)

LIPS
NYX Soft Matte Lip Cream - Stockholm
ModelCo lipgloss - Striptease