Jan 15, 2013

Squad

Iiiim baaaack! Ok well. No. I aint. But for the moment. I was too lazy to do my make up during winter break, and now I am too busy with school. I think I have time wednesdays and friday for something fun. We'll see ^^
Also, Im in an english class three days a week so my english might get better on this tiny blog o' mine :D

We went to see Gangster Squad last sunday. Got a little inspired by Emma Stones picture before we went to the cinema. Maybe. 40/50s make ups are not so new in my life, nor any one elses I think. Red lip and eyeliner wings, ey.
Gorgeous women in the movie. And I'm such an Emma Stone fangirl. She is beautiful! Soo.. I liked the movie. Yes. Make up. Yes.

For this make up I wanted a smudged eyeliner, I was indeed going to an action movie. And heavy with the lashes. And I actually did my hair! I never do my hair! All though it was pretty much straight again when we got home.. Blah.

Jag är tillbakaaaa! Ok njäe. Det är jag inte.  Men för ögonblicket. Var för lat under jullovet för att sminka mig något värst, och nu är jag lite för upptagen med skolan. Tror jag har onsdagar och fredagar ledig för lek. Vi får se ^^
Vi var och såg Ganster Squad i söndags. Blev lite inspirerad av Emma Stones bild innan vi gick till bion. Kanske. 40/50-tals smink är inte direkt nytt i mitt liv, eller i någon annans skulle jag tro. Röda läppar och eyelinervinge, ey.
Fantastiskt vackra kvinnor i filmen. Och jag är en sådan Emma Stone-fangirl. Hon är så vacker! Joråsåatteg.. Jag gillade filmen. Ja. Smink nu. Ja.
Ville ha en lite småsotat eyeliner, var ju faktiskt på en actionfilm. Och tunga lösfransar. Och jag fixade faktiskt mitt hår! Fixar aldrig mitt hår! Visserligen så var det praktiskt taget rakt igen när vi kom hem.. Äh.




Products Used
EYES
NYX One Night In Morocco - Eyeshadows and Primer
Peggy Sage Cake Eyeliner
Lashes from hkcenterkk and Ardell Accents
IsaDora Inliner Kajal - Blonde
BM Beauty Mascara

LIPS
Illamasqua Lipstick - Box
Lancome L'absolu Rouge Lipstick - 150