Dec 19, 2012

New Years Eve Glossybox!

Glossybox had a special box that you could buy, with five fullsize make up products. I read "fullsize" "makeup", "Kryloan" and "NYX" and then click click orderd.
Apparently BM Beauty, Nails Inc and ModelCo was in it to, but my clicky finger was too eager :')

Got it home yesterday, along with the Decemer Glossybox. I will be reviewing that one soon, I just want to try everything out.
This review will be more of an overlook, and then I will be reviewing the products post by post, and adding links in this post. Ok? (:

Glossybox hade en specialbox som man kunde köpa, med fem sminkprodukter i full storlek. Jag hann läsa "full storlek", "smink", "Kryolan" och "NYX" innan jag hade klickat hem den.
Uppenbarligen fanns det BM Beauty, Nails Inc och ModelCo i den också, men det hann jag inte läsa innan jag klickat hem den :')

Fick hem nyårsboxen, tillsammans med decemberboxen, igår. Jag kommer att recensera den boxen med, men jag vill testa allting först. 
Den här recensionen kommer vara mer av en överblick, sedan kommer jag recensera produkterna en och en, och sedan lägga till länkar i det här inlägget. Ok? (:


Such a lovely golden box! Pretty!


New Years Eve-box! 

NYX Cosmetics - One Night In Morocco
It says it contains matte shadows, but thats a lie. Its actually five matte shadows. Three dark ones and two brights. Then three shimmery colours, one darker and two brighter. Love that matte/shimmery-combo!
It also contains one eyeshadow base and four sheer lipglosses. 
Cost: $15.00 at NYX Webshop. About $59.00 in Swedish shops

Den påstår att den innehåller matta skuggor, men det är en lögn. Den innehåller dock fem matta skuggor. Tre mörka och two ljusare. Sedan är det tre skimriga skuggor, en mörkare och två ljusa. Älskar matt/skimmer kombinationen! Den innehåller även en ögonskuggebas (primer) och fyra skira läppglans. 
Pris:  390 kr hos Eleven. Den kostar en hundring via NYX hemsida.

BM Beauty - Lash Thickening Mascara
Paraben free mineral mascara. You guys know I have this in Lash Curling-version. Havevnt tried this yet. Review will come!
Cost: £12.00 at BM Beauty Webshop. About £17.00 in Swedish shops

Parabenfri mineralmascara. Ni vet att jag har den här i Lash Curling-versionen. Har inte testat den ännu, så en recension kommer.
Pris 179 kr hos Eleven. Ca 130kr via BM Beauty hemsida.

Nails Inc - Nail Polish Cambridge Terrace
Silver foil awesomeness! Great polish, cool colour. Swatches will be up!
Cost: £11.00 at Nails Inc Webshop. About £14.00 in Swedish shops

Silverfoil fantastiskhet! Bra nagellack, cool färg. Swatcher kommer att komma!
Pris: 149 kr hos Nelly. Ca 118 kr via Nails Inc hemsida.

Really pigmented lip gloss! Is more of an liquid lipstick actually. Loooooove this! So shiny, so awesome!
Cost: One site says £10.00, another $30.. Im a bit confuse. Anyone know? My card says $21.00 in swedish stores, but I cant find where.

Riktigt pigmenterat läppglans! Det är mer som ett flytande läppstift faktiskt. Älskart! så glansigt, så fantastiskt!
Pris: Enligt Glossybox 139 kr, hittar dock inte var man kan köpa. Inte utanför sverige heller.

ModelCo - Cheek + Lip Tint Rosy Red
A deep pinkish/red tone, easy to blend. Im not a tint-fan but its quite nice.
Cost: $24.00 at ModelCo Webshop. About $23 in swedish shops (whaat)

En djup rosaröd färg. Enkel att tona ut. Jag är inte ett stort tint-fan, men det är en rätt trevlig produkt.
Pris: 155kr hos Eleven. ca 160 kr via ModelCo hemsida. (whaat)

Summery
Woooorth it! This box cost me about $24.75 and Im so happy I actually had some money to buy it! I want all the glosses from Kryolan now, they even have a turquiose one! Just have to find out how to get a hold of them.. Aaarrgh.. Kryolan, All your High Glosses are belong to me!!!!

Väääärt det! Den här boxen kostade 229 kr och jag är så glad att jag faktiskt hade lite pengar att köpa den för! Jag vill ha alla glansen ifrån Kryolan nu, de hade till och med ett turkost! Ska bara ta reda på hur man får tag på dem.. Argh... Kryolan, alla era High Glosses tillhör mig!!!