Nov 11, 2012

Starry Night

Thinking of doing "Seven days of glitter" since my post yesterday :D
But since you might have notice, I am really bad at doing what I planned to do. I thinks its a great idea for 30 minutes and then I plan the next thing. Mr Confusion says that my synapses click to fast and blabs on about ADH/ADD, but then again he wants to buy me a visibility vest and a helmet.. Doh. ^^

Here's the second day of glitter either way! I will do another glittery makeup today, just hope Im not to lazy to edit it ;P

Funderar på att göra en "Sju dagar av glitter" pga mitt inlägg igår :D
Men som ni kanske märkt så är jag rätt dåligt på att hålla mina planer. Jag tycker de är asbra i ca 30 min, sedan sitter jag och planerar nästa grej. Herr Confusion säger att mina synapser klickar för fort och babblar något om ADHD/ADD, men han vill köpa varselväst och hjälm åt mig också.. Doh ^^

Här är min andra dag av glitter i alla fall! Kommer att göra en tredje glittersminkning idag, hoppas bara jag inte för lat för att redigera dem ;P






Products Used
EYES
Lime Crime Eyeshadow Helper
Sleek Ultra Matts V1 Brights - Bolt, Chill
DuWop Isla Sirena - Martinique
Ia Mias Micro Fine Glitter - Hologram
Medusas MakeUp Eyeliner Seal
Sleek Eau La La Liner - White Noise
Peggy Sage Cake Eyeliner - Noir
BM Beauty Curling Mascara