Oct 11, 2012

Dear old maa'ten

Hi!
Instead of being totally quiet.. I will upload some old looks, which I may not remember all the products in, some newer looks that Im not happy with, and a weird thing I did the other day.
We're redoing my little makeup corner, just a shelf and a mirror left.. Think its gonna be great!

Onto makeup. 
This is the old look, from the 14th of september. It did not turned out the way I planned, but I like it anyway. ^^

Hej!
Istället för att vara helt tyst.. Så tänkte jag ladda upp lite gamla sminkningar, som jag kanske inte riktigt minns produkterna i, lite nyare sminkningar som jag inte blivit så nöjd med, och en lite konstig "look" jag gjorde härom dagen. 
Vi håller på att göra om mitt lilla sminkhörn, bara en hylla och en spegel kvar.. Tror att det kommer bli skitbra!

Vidare till sminket.
Det här är den gamla sminkningen, ifrån den 14de september. Blev inte riktigt som jag tänkt, men gillade det ändå ^^



Products Used
EYES
Lime Crime Eyeshadow Helper
120 palette - Dark green, black
Lily Lolo e/s - Pixie Sparkle (middle of the eye)
Victorian Disco Cosmetics e/s - Clones (Under  the eye. At least I think so)
NYX Slide On pencil - Jet Black
Peggy Sage Cake Eyeliner - Noir