Oct 28, 2012

Brow-chika-wow-wow

Hello people.
Last friday, I did this impulsive thing.. As I dyed my hair, I threw on a bit of bleach on my brows.. And them some red hairdye.. So.. Yeah. Red brows is the thing at the moment.
My problem now it that when I dont want or have time to do strong, red brows with my sleek-pencil, I do not have a good red colour.
The Viva La Diva doomed eyeshadow in Red looks almost a bit purple when I applyed it, and the red in the 120 palette is too bright. Not dark enough.

So. I find myself yet again on the haunt for the perfect red eyeshadow. Thought I gave that mission up when I left my alternative style behind me ;P
Should I go for Sugarpills Love+? Is that colour dark enough? Anyone tried Stargazers red shadow? 
Help me pls! 

Hej folk.
I fredags gjorde jag en sådan där impulsiv grej.. Medans jag färgade mitt hår, så råkade det hamna lite blondering på mina ögonbryn.. Och senare lite röd hårfärg också.. Såatteeh.. Ja. Röda ögonbryn är grejen just nu.
Mitt problem nu är att de dagar jag inte har lust eller har tid att måla skarpa. hårda bryn med min sleekpenna, så har jag ingen bra röd färg.
Viva La Divas doomed eyeshadow i Red blir nästan lite lila när den hamnar på mina bryn, och den i 120paletten är alldeles för ljus. 

Så jag hittar mig själv åter igen på jakt efter den perfekta röda ögonskuggan. Trodde jag hade gett upp det uppdraget när jag lämnade min alternativa stil bakom mig. ;P
Borde jag satsa på Sugarpills Love+? Är den färgen mörk nog? Någon som testat Stargazers röda skugga? 
Hjälp tack!

Girl with messy red brows is not happy