Nov 1, 2011

Alice Dress Up

Nu när jag är hemma ett par dagar ska jag anstränga mig för att slänga upp lite grejer!
Eller åtminstonde fota i dagsljus. Har en heeel del att swatcha faktiskt.
Här dyker åtminstonde tre av de nya grejerna upp.

Min kära vän Emma skulle på maskerad och vara utklädd till Alice i Underlandet.
Och ja.. Alice har ju inte direkt en galen sminkning på sig, utan är rätt naturell av sig.
Slänge på en jävla massa skimmer och glitter och fräsiga, förstora ögonfransar för att få de att se lite drömskt ut.




 Hy:
- Everyday Minerals Foudation Semi Matte "Fairly Light Neutral"
- NYX Mosaic Powder "Latte", shading
- Diverse rosa färger ifrån 120 för blush

Ögon:
- NYX HD Primer
- The Body Shop 08 Eyeshimmer
- Matt ljusbrun, Sleeks Storm-palette
- H&M Eyeshadow Wet & Dry "Ciao Ciao Venice"
- Peggy Sage Cake Eyeliner
- NYX Jumbo Eyepencil White
- Make Up Store Eyelashes "Peak Under" (Jo jag vet, är underfransar. Strunt samma)