Aug 16, 2011

Dag 9: Picture of your makeup collection

Erh ja.
Gör väl det bästa av saken. Är ingen ordningsam människa alls. Och min kollektion är väl inte helt enorm.

 På mitt lilla bord brevid datorn har jag då alltså (från vänster till höger, nedifrån och upp) alla skuggpaletterna, penselsettet, puder/rouge/bronzers/highlighters.
Sedan lite lösa 'verktyg. Foundationburkarna och fler skuggor. I första krukan står pennor, mascaror och concealers och annat jag använder vid daglig basis. I andra krukan står pennor, mascaror, glitterliners, osvosv som inte används lika ofta.
I krukan bakom finns det massa ögonskuggor i burkform.
Ovanpå de två vita har jag lösögonfransar och strassgrejer.
 I de två vita har jag skuggor osv jag inte använder så ofta, men inte vill lägga undan helt.
Den andra är det läppstift, läppennor och glosses i.

 Och i en liten ful påse under det bordet, så har jag samlat saker som jag inte använder alls.
Dåligt pigmenterade skuggor, vanligt glitter, dåliga penslar, osv osv. ^^


Ja det var min lilla kollektion det..