Aug 22, 2011

Dag 14: Favourite Youtube guru(s)

Faktiskt rätt svår. Följer många, men få är faktiskt mina absoluta favoriter. Småsmå ting kan få mig att tappa koncentrationen och pyssla med annat, så jag behöver verkligen 'gurus' som håller mig fast :'D
Många kan ligga ett bra tag innan jag klickar och kikar. Andra ses samma sekund som de kommer upp.

Här är i alla fall de jag fastat ordentligt för

Quite a hard one. Do follow a lot of gurus, but few of them are actually favorites. 
Little, tiny things and I lose my focus and start doing other things. So I neeeed gurus that keep me stuck.
Some clips get ignored for a few days, while others get watch the same second they get up.


Oh well. These lovely ladies are the ones that keeps me focused.

Promise Phan


xSparkage


Queen of Blending MUA


Goldiestarling


Ooooch självklart, *Trumvirvel* Pixiwoo!


Jag vill jättegärna ha tips på fantastiska gurus som man 'måste' följa!
Sjukt dålig på att leta reda på sådant själv

I do want tips on fantastic gurus that you 'haaaave' to follow!
So really bad on finding them myself