Mar 21, 2011

Snabb uppdatering

Det är så uruselt på min uppdateringsfront. Jag skäms nästan lite.
Börjar vakna ur min "ligga i sängen och titta på tv hela dagen"-dvala i alla fall.
Har åtminstonde två sminkningar liggandes i kameran.
Tänkte ääääntligen lägga upp en swatch på I-Divine Original, efter många veckors uppskjutande.
Ännu än NYX beställning är på väg hem, med lite 'behövligheter'. Dvs inga roliga paletter eller space-iga saker.
Dvs concealer, ögonbrynsskugga, mascara. Skittråkigt. Men jaja. Snart har jag bytt ut allt mitt smink som jag använder vid daglig basis till djurtestfritt. Det känns bra måste jag säga!

Har haft så mycket idéer att göra "sminkningar genom tiderna". Dvs typisk 20tal, 40tal osvosv.
Idag har jag även testat att använda singel-ögonfransar. Just nu gillar jag dem mer än vanliga i rad. Får visa bild sedan helt enkelt <:

Någon som har några önskemål?