Mar 4, 2011

Gullible

Drog på mig smink i all hast, klädde på mig i fullan rulle, sprang bokstavligt talat till bussen.
Allt för att jag insåg kl 15-16 att Body Shop hade 20% rabatt på valfri sak, och få en present värd 289 kr.
Behövde nytt puder samt ny tvätt.
Kommer fram vid 17:20 någongång och hör att presenten var slut redan på förmiddagen. En torsdag.
Har människor inget annat för sig än att springa och handla innan lunch eller!
Blev lite arg. Köpte Blothing Powder ifrån Make Up Store. Var ganska nöjd med min make. Tills jag kom hem och insåg att min oljiga sminkborttagare hade dragit bort halva ögonskuggan på ena locket. Försökte laga lite lätt men. Jaja.
Min make up jag har mer eller mindre varje dag när jag inte har tid med något invecklat. I en lila variant.
Gjord med Sleeks Gullible och Twilight ifrån Bad Girl, samt en lila ifrån Original. Och en svart.







Vet inte riktigt vad som hänt med mina ögonbryn dock. Dem har blivit rebelliska och lyder inte alls.
Funderar på att göra "min vardagliga sminknig"-tutorial. Vad tror ni om det va?
Äh.. gör den ändå.