Feb 9, 2011

Purple Gunmetal

Kilade ut på Sharing! Out Louds spelning i lördags. (Du borde lyssna på dem Emma. Tror du, eller kanske Ola, skulle gillarom!)
Det blev grått och lila. Skulle inte bli så mycket glitter tänkte jag. Dumt tänkt.







Products used:
Grå: Make Up Store cybershadow Crow
Lila: Barry M Dazzle Dust Bright Indigo (dd99) mixat med några ifrån 120 paletten
NYX Studio Liquid Eyeliner
H&Ms urusla kajal.
H&Ms Lila glitterliner.
Mascara.
Klart


Gillar kameraskuggorna, alla olika nyanser av färg på bilderna samt min oerhört skevt klippta lugg! ^^

4 comments :

  1. Men! Sharing! Out Louds har ju typ precis samma namn som Shout out Louds :O

    ReplyDelete
  2. Haha jag vet. Jag skriver och säger fel hela tiden >:

    ReplyDelete
  3. Men vadå menade du Shout out Louds?
    Jag trodde dom hette Sharing Out Louds! Jag är lite dum...

    ReplyDelete
  4. Nej, jag menar Sharing, men varje gång jag ska säga Sharing, så säger jag Shout. Hänger du med? :'D

    ReplyDelete