Dec 11, 2010

Onsdag i rött

Ptja, som ni kanske insett så postar jag inte så mycket smink just nu.
Det beror helt enkelt på att jag åar i Norge.
Sitter i ett rum med världelöst ljus. Vaknar alldeles för sent för att fånga solljuset, vilket ändå inte spelar någon roll för jag sitter i en källare.
Enda kameran jag har är iPhonen, och den tar inte jättebra sminkbilder. Men har i alla fall försökt.

Ser ganska förjävlig ut, men det är sådant som händer.
Gjorde en lite röd sminkning med svart ram i vilket fall som helst

Har använt mig av
Barry M Copper dd17
Barry M Red dd73
Barry M Black dd66
Elf Creme Eyeliner
Clinidrem Mascara
Och lite av Make Up Stores Microshadow Mustard

Syns inte så väl, men Copper har jag på ögonlocken och Red i globlinjen och uppåt.
Black under ögonen. Mustad som lite highlight och blend